אישיות האדם, כפי שנוטים לכנות אותה, היא מבנה.
לכל אדם תפיסת עולם ייחודית הבנויה משלל עמדות, ערכים ואמונות הבונים את מבנה האישיות אבן אחר אבן. אלו, מושפעים מהתנסויות עבר, חוויות, חינוך, סביבה ועוד. הם משפיעים על תפיסת העולם והמציאות, הדימוי והמסוגלות העצמית, שאיפות, רצונות וצרכים והן נוטות ליצור דפוסי חשיבה והתנהגות.
דפוסי חשיבה והתנהגות באים לידי ביטוי בצורות שונות. מאמונות שליליות, פוביות ופחדים ועד להתנהגות כפייתית, התמכרויות, דימוי עצמי שלילי ועוד. אלו, נוטים להשתרש באישיות האדם ולהיות חלק מזהותו העצמית.

המוח המופלא, פועל לטובתנו, אך הוא מוגבל בתפיסתו. בבסיסו, הוא מסייע לנו להימנע מכאב ולחוות עונג. על כן, כל סיטואציה או חוויה שהציתה תחושה לא נעימה יצורו קשר במוח. כך, באופן לא מודע נרצה להימנע מכל חוויה או סיטואציה דומה. מאידך, אירועים או חוויות שהציתו תחושות של עונג והנאה, ייקשרו ונרצה לחוש אותן שוב ושוב. כך נוצרים פחדים ופוביות, התמכרויות ואמונות שונות. אך מה קורה כאשר מצבים שפעם הסבו לנו עונג, הפכו להיות מרדף שאינו נותן לנו מנוח ואינו יוצר עונג יותר? מה קורה כאשר פחדים מן העבר מונעים מאיתנו לחוות עונג והנאה כיום?

במקרים רבים, אנו חשים תקיעות, וכי מחשבות שונות, אמונות שסיגלנו לעצמו, פחדים והתנהגויות שלנו אינן תומכות ומקדמות אותנו והן מהוות מכשול למימוש עצמי. במצבים אלו, נשללת מאיתנו החירות להיות מי שאנחנו באמת. במקרים אלו, הופך האדם להיות כלוא בתוך מבנה האישיות שלו. מבנה זה, עלול ליצור חוצץ בינו ובין העצמי האותנטי. מכאן, נשללת ממנו הגישה ליכולות, מיומנויות ומשאבים שונים הקיימים בתוכו. הרגלים, אמונות ומחשבות הופכים להיות דפוסי אוטומט חסרי חופש פעולה.
כיום, קיימות טכניקות שונות ומופלאות לטיפול ושחרור מדפוסי התנהגות וחשיבה. בנוסף, ניתן להחליפן ביעילות ובקלות באמונות, עמדות, ערכים ותפיסות חדשות שתומכות את היעדים, המטרות, הדימוי העצמי ותפסית העולם הייחודית, האותנטית, הבריאה והתומכת של כל אדם.
אני מזמינה אתכם לבוא לטפל ולהתנסות בטכניקות שונות של אנ.אל.פי, ה"אור הלבן" ו"שיטת לוסקי" לשחרור, אימון ו"תכנות" מחדש של המחשב המשוכלל בעולם – המוח שלכם, וליצור התאמה ומסלול מחודש ואפשרי בין הרצוי למצוי.